dissabte, 8 d’octubre del 2005



Primer dia de descoberta!
Al matí vaig aixecar-me i quan vaig córrer la cortina i vaig veure el dia, tot gris i enboirat...vaig tornar-me al llit una bona estona! Quan vaig despertar-me vam continuar la xerrameca al llit de la Maria i després cap a Paris!
Per segona vegada a la vida vaig entrar a l'impressionant museu del Louvre, que no va deixar de sorprendre'm! M'encanta el contrast de les piràmides de vidre amb l'arquitectura que l'envolta!
Només vam tenir temps de veure les seccions dedicades a l'antic Egipte que van recordar-nos que no hem avançat gens! Com a curiositat us diré que un nen tot mudat amb americana i bufanda burrberry's (per flipar) va arribar a la conclusió que els petits sarcòfags eren les tombetes de les àguiles!!! Que mono!
Però bromes apart, és increíble veure la seva escriptura, religió, capacitats arquitectòniques, creences...Moooooooooooooolt interessant!
Quan van tancar i fer-nos fora, vam baixar tot passejant fins l'Arc de Triomf. Pel camí vam veure el Jardí de les Tulleries, l'Obelisc de la Plaça de la Concordia que va estar al temple de Luxor i que Egipte va "donar" a França (i és un rellotge de sol), vam seguir pels Camps Eliseus i poc a poquet se'ns va anar fent de nit.
Quan vam pujar els 284 esglaons de l'arc del Triomf va ser espectacular veure Paris la niut des de L'Etoile: ¨Nôtre Dame, la Tour Eiffel fent pampallugues com un arbre de nadal de botiga de xinos i llums i llumanetes per tot arreu!! Si algu té la oportunitat d'anar a Paris que no es perdi aquesta vista!
I quan ens van fer fora de l'arc de Triomf ja no podiem més! Haviem caminat un munt d'hores! Així que cap a sopar i dormir!! Bona nit i fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada