divendres, 7 d’octubre del 2005

L'Arribada
Vam arribar a Paris al vespre i vam anar a l’estació per agafar el RER B que ens portaria direcció Les Ulis, una de les "Villes et Villages Fleuris de France" on viu la Maria, la meva sogra, que també és una floreta!!! És preciosa!
La primera impressió que vaig tenir va ser de caos, i evidentment no vaig desaprofitar les cues de l’estació per recordar-li al Gérard que a França NO tot és millor que a Catalunya...que també tenen descontrol! Que ja està bé home!! (jijijijijij)
I una vegada allà, què us he de dir, abraçades i petons, emoció continguda i moltes ganes de xerrar! Així que em vaig haver de posar les piles ràpid- ràpid amb el francès, per assabentar-me ben be de tot!
I quan ja no podíem més, quan els ulls se’ns tancaven...a dormir!! Que a l'endemà voliem fer un munt de coses!Per cert!! Us poso una foto dels transports de París que pràcticamant és l'únic que vaig veure...n’hi ha tants que és fàcil perdre-s’hi! Mireu, mireu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada