dimarts, 11 d’octubre del 2005

El dimarts vaig acomplir un dels meus somnis quan vam anar al museu D'Orsay, on hi ha obres d'art modern!! Sense comentaris...em vaig perdre entre Césane, Toulouse Lautrec, Van gogh, pissarro...I què us he de dir! Doncs que no em va donar temps de res! I que la propera vegada repetiré!!
Però no només és interessant el contingut, el continent és preciós també. Aquest museu està situat en una antiga estació de tren, i si pujeu al cinquè o sisè pis (ja no sé quans n'hi ha) podreu veure París a través dels grans rellotges que hi ha situats a les cúpules.
I després cap a Saint Michel a berenar-sopar i a passejar pels voltants de Nôtre Dame i la Seina per la nit! Per cert que mentre estàvem asseguts en un pont sobre el riu algú ens va fer unes fotos robades!!! Així que si ens veieu en una postal ens aviseu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada