dimarts, 4 d’octubre del 2005


Escapadeta a Paris!!!!
Per sort, la vida canvia i a vegades fins i tot ens dóna sorpreses que no esperem però resulten regals meravellosos. A mi la vida em va sorprendre fa uns mesos amb una persona genial, que m'ha omplert de somriures i m´ha aportat més alegria de viure a la que jo ja tenia.
Plegats hem fet un munt de coses, però aquest serà el nostre primer viatge junts. I potser per això (i perquè aquesta personeta n'és originaria) hem escollit París per la nostra primera aventura.
Com sempre, els meus objectius apunten alt...perquè compartir una experiència de viatge i de vida en comú en un context que no és el nostre (o millor dit el meu) sempre és un repte.
Així que per anar fent boca i situar-nos, aquí teniu un mapa de la city francesa i tota la meva il.lusió en conèixer tots els seus racons i viure-la al màxim...en la millor companyia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada