dijous, 4 d’agost del 2005

Ziguinchor
Ens vam aixecar força tard per continuar la ruta cap a Ziginchor, que esta molt a prop. De camí hem parat un parell de vegades per motius diversos...el cotxe que cau a trossos, parem a beure quelcom en un poblet on trobem un munt de nens de carrer als que done llàpissos...
Quan arribem a Ziguinchor decidim que hem de canviar diners i la Thais i jo ens hem ficat a la companyia d'electricitat SENELEC, pensant que era un banc!! Quan ja teniem tanda i tot ens han vingut a buscar i ens hem mort de riure!!Sobretot el Secca!!
Després d'un bon dinar a chez FIFI hem buscat un hotelet, i hem trobat le perroquet, des d'on es veu el mar i te un jardí preciós.
Era ja força tard, així que no vam fer molta cosa més que descansar i anar a sopar a un restaurant on vam assabentar-nos que la Casamance vol la independència!!!Aixi que nosaltres, tant catalanets, vinga a dir que clar, i el Secca que no i que no!!
I discutint, discutint anem cap a le parrouquet a dormir i carregar piles per demà!