dissabte, 6 d’agost del 2005

Ruta cap a Casamance

Deixem el paradis per anar a la Casamance. No sabem què li passa al cotxe, però se li encenen llumanetes....La carretera fa por; hi ha molts sots i els pobles cada vegada son mes austers.
Parem a dinar i menjem menjar tipic que sembla paella!!!Bonissim!!!!
Arribem a caseta cutre q es la primera frontera amb gambia. A partir d'aqui van començar moltíssims entrebancs per avançar, ens van fer pagar moltes vegades, i després de tot vam arribar a una cua interminable de cotxes, autobusos i camions per agafar el ferry i poder creuar el riu. No us dic mentida, ens hi vam passar 9 hores!!!
I això sobornant a la policia!!!La gent sense diners s'hi podien passar dos dies!! Finalment vam agafar un vaixell que no va trigar més de 10 minuts per arribar a l'altra banda i vam seguir el viatge, tot i que era de nit i la carretera era intransitable...
Clar el cotxe ho va patir!!! Feia oloreta a cremat i perdia aigua, total que vam recollir aigua de basals per posar al cotxe i aixi vam arribar a un poble on ens van arreglar tot a les tantes de la matinada!! Molt be!!
Així que vam continuar fins a Bignola per poder dormir una estona i continuar l'aventura.

1. He leido tus aventuras. Se lo pasaré atu madre hoy, seguro que llora. Cuídate. Joan