dilluns, 1 d’agost del 2005

Hola a tothom!!!!!!!
La nostra arribada va ser com totes les de l Àfrica. Una bogeria! A l'aeroport, la Marta i jo encara no haviem trobat al Bahan ni els seus companys escoltes, així que vam haver d'alçar la ma fent el simbol aquest raro dels escoltes!! I ens va trobar...I sort! pq no ens deixaven entrar sense una adreça on anar i no en teniem ni idea d'on anavem!!!
En sortir el Gerard i la Thais ja hi eren i vam empendre el cami cap a Rufisque en un autobús autèntic!!
Vam anar a dormir, que era tardissim.
I ahir vam passar el dia al poble del Mawa. Vam aprofitar molt!!!! Per anar al mercat, comprar roba per fer vestits d'alta costura, canviar dinerons i dinar!!! Arròs i pollastre i un munt de begudes que en Gerard va trobar bonissimes!!! Ja veureu quines cacones!!!
Per la tarda, vam fer unes partides a l'awale i vam solucionar el tema cotxe a més de veure la platja!!!!És igual que Cadaqués...Però ple descombraries!!
A la nit vam sopar al lloc de moda que fan menjar bonissim i a dormir s ha dit!!
I ara marxem cap a Ille Saloum, com veieu el primer que hem fet és canviar la route!!
Molts petons per tots!!!!