dimecres, 3 d’agost del 2005

N'dangan
Aviu ens hem aixecat d'hora per anar a veure ocells, però no hi ha hagut manera de veure'n cap pq com l'esmorzar a trigat mil hores hem arribat massa tard!!! de tota menera el paissatge sobre la piragua és bestial. Hem arribat a una illa on estan els animistes i ens han segrestat, assegut i fet comprar obligatòriament. Per sort he trobat quelcom que m'ha agradat!!! Però les dones tan agressives no ens han fet gaire gracia, així que li hem demanat al Secca que no ens porti a llocs tan turístics!!!
Un refresc a la tornada i dinar a can Jo per després anar a casa dels musics!!!Això sí que ha molat!!!!!!! Una habitació plena de gent tocant la guitarra, cantant i fumant maria sense parar....jo amb un mareig!!!! Semblava una sauna sense eucaliptus!!!!!
M'han tornat Usb amb les seves cançons gravades (a veure què hi han posat), després hem sopat cous-cous senegalès i hem tornat a casa d'aquests músics tan guays a prendre el te, que estava programat i a la tarda no ho hem fet per falta de temps!!!
Aquesta vegada al pati i sota un llit d'estels preciosos hem begut te, xerrat i cantat. Fins i tot el Secca s'ha desmelenat i xerrat i rigut molt. És molt maco aquest noi!!!!
Després d'una proposició deshonesta de voltar per la llacuna amb un dels musics m'entra el cague i desideixo que marxem....
Aixi que bona nit a tots!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada