diumenge, 4 de desembre del 2005

Un dia genial!!
Vam aixecar-nos i vam tenir una sorpresa quan vam veure que continuava fent solet!! No ho podíem desaprofitar, així que vam dutxar-nos i esmorzar ben ràpid! Ahir vam passar el dia a la carretera i avui havíem de veure coses!!!!
El Gérard es va fer una mica l'interessant amb la guia....però en realitat si no hagués estat per mi encara donaria voltes per l'aeroport de Shannon!!!! (no li dieu, eh?!:)
Des de Galway vam agafar la carretera que ens tornava a dur cap a la costa. Pel cami, vam quedar amb la boca oberta, ja que la terra ja no era verda, sino vermella i tan irregular que es feia impossible de conrear. El nostre primer objectiu era Carraroe, tot i que pel camí vam anar parant moltes vegades per contemplar el paisatge o cosetes curioses anàvem trobant pel camí, i pensar a què es dedicaria aquella gent que vivia allà. Una d'aquestes vegades vam trobar...Millor mireu el vídeo!!!
Feu click aquí!! Sóc jo fent el burro amb un de més burro que jo!!!!!! No, la veritat és que era simpatiquíssim i vam passar una estona molt xula amb ell! Era en un edifici abandonat a la vora de la mar, i la roca no estava envoltada de pedres, sinó de cargols!!!! També vam passejar una estona per una altra platja on, en comptes de sorra, hi havia fòssils de corall. Una meravella que podeu veure a l'espai de les fotos si us ve de gust.
Hi vam trobar de tot...vaixells abandonats en racons amagats, terres vermelles a banda i banda que convidaven a la més pura introspecció i per rematar el dia...tornant per la carretera de l'interior vam fer una última parada. Hi havia indicat el castell de Aughnanure, així que vam voler entrar-hi. Per desgràcia nostra a l'hivern està tancat, però per sort sóm molt intrèpids i vam decidir escalar una paret de pedra trencada per veure'l per dins. Primer el Gérard, després jo amb talons!!!!!Malauradament era massa fosc i les fotos no han sortit, però la sensacions que vam tenir van swer extraordinàries. Sols i en la gairebé foscor contemplant un castell sense més habitats que dos ponies que pastàven! El Gérard va entrar-hi....genial!!!!
I després de l'aventura d'avui i la satisfacció personal de l'experiència viscuda avui, a sopar i dormir, que demà és elnostre últim dia (per aquesta vegada) en aquest meravellós país!!