divendres, 3 de desembre del 2010

Pont provençal

Ai nois! Això no pot ser... encara no us he pogut acabar d'explicar el Marroc i em poso amb França...però és que si no ho faig així ja se m'acumula massa la feina!
Bé, demà marxem cap aquesta zona tant bonica del país veí. La veritat és que ha estat un viatget inesperat, perquè no volia resignar-me a quedar-me a casa per una qüestió purament econòmica, i vaig trobar un ofertón.
Després de mirar molt per Catalunya i quedar-me amb els pèls de punta amb les tarifes dels hotels (3 nits gairebé 600 euros), vaig mirar per França i... sorpresa! 3 nits 93 euros!! Vive la France! Marxem!!!
L'apartament, per si un dia hi voleu anar és aquest
http://www.booking.com/hotel/fr/residence-club-maeva-le-domaine-de-l-estajan.html?aid=303946;label=postbooking_confemail
Així que demà al matí agafem carretera i manta i cap a Arles, Avignon, la Camargue... Aquesta vegada prometo explicar-vos-ho, d'acord?
Petons a tots i totes i bona nit!

2 comentaris:

  1. al final t'ha convençut ma mare, bueno Avignon es un dels meus llocs favorits de Françaaaaaa
    passeu-lo beeeeee
    mua

    ResponElimina
  2. Jajjajaj, no no m'ha convençuT! és que hem trobat un hotel molt bé de preu i ens hem animat!
    Petons

    ResponElimina