dissabte, 4 de desembre del 2010

Sortida, sortida 2 i arribada a Arles

Aquest matí hem fet tot amb força presses, perquè això de sortir al matí, al final et fa perdre el dia al cotxe! Hem carregat el cotxe i cap a França, clar que amb una paradeta obligatòria a Sant Ildefons per fer uns xurrets...que per cert estàven boníssims!! Vinga, doncs ja està, tot a punt, enfilem cap a l'AP7 i quan hem arribat a Santa Perpètua, el Gerard se n'adona que no ha agafat la targeta de crèdit....ejem, ejem!
El p Santander ja no obra dissabtes, jo només tinc allò que diem de dèbit. la targeta dels pobres que no volem gastar més del que tenim, i que no serveix per pagar pel món. Total, que hem de tornar cap a casa....ggrrrrrr
I una altra vegada a l'Hospi i una altra vegada a la ronda i una altra vegada a l'AP7 amb la Lua preguntant que quan arribarem. Jajjajaja, si estem a Barcelona, encara!
Bé, tot plegat una mala jugada, però res greu comparat amb els milers de persones que estan a l'aeroport esperant que els controladors facin el fotut favor de treballar...què fort que em sembla aquest col.lectiu!
Crec que s'han de reivindicar els drets, però tots els funcionaris i els interins i els laborals anem a treballar cada dia, i ells i elles es planten quan poden fotre més al personal! Persones normals que mereixen poder fer una escapada, molts que han estalviat durant mesos per poder sortir a respirar uns dies, altres que no havien marxat a l'estiu...
Anem escoltant la radio i es comenta que el govern ens posarà en estat d'alerta i els militars aniran a les torres de control, uf! La que s'està liant!
Arribem a la Jonquera i comença a ser tard, la Lua reclama el dinar tot i que s'ha inflat de xurros! Així que parem al restaurant Medrano. Us el recomano molt! Fan un pollastre a l'ast amb hervetes provençals boníssim per quatre duros!
Dinem i seguim amunt, però a una quilòmetres de la frontera perdem el senyal de ràdio i a França no en diuen res, del tema.
El paisatge és espectacular, però tirem milles fins a Arles. I arribem a l'hotelet! És molt maco, i hi ha una mini granja i unes quadres amb cavalls, així que la Lua s'emociona i ens hi passem l'estona! Per fi una mica de calma...Ups! hem de comprar quatre coses!
I com sempre ens tornem bojos! Rillet, ostres, vi, i tot d'exquisideses per sopar, mmmmmmmm