diumenge, 30 de gener del 2005

Últim dia...tornem a la dura realitat!!
El matí de diumenge va començar amb aquell regust amarg de quan saps que toca tornar a la feina, les obligacions, les responsabilitats...És com despertar-te d’un somni meravellós i adonar-te que, malauradament, només era una fantasia, un parèntesi o un oasi.
Però per animar-nos vam decidir llogar un cotxet i donar-nos una volteta per l’illa. Per casualitat vam anar a petar a l’alberg on havíem d’anar a dormir inicialment.
Ben a prop vam trobar uns venedors d’eriçons que esperaven compradors en el passeig marítim. Vam parar i vaig baixar a preguntar si els podia fer unes fotos i el preu dels eriçons.
12 euros la dotzena em va semblar massa car, així que no vaig dubtar en dir-ho!! Van riure molt i sense pensar-hi vam començar a omplir una bossa de plàstic de magnífics eriçons. Jo no ho vaig acabar d’entendre fins que van allargar la mà i em van fer agafar aquella bossa plena de punxes. Era un regal!!!
Em vaig avergonyir una mica, així que els vaig donar 10 euros que duia a sobre i vam quedar-nos allà amb ells. El més jove ens els anava tallant i nosaltres menjant. Bé, la veritat és que la Laura els va provar i jo em vaig atipar!!! Això si, la vista era espectacular!!!! Tot l'Alger des de la platja!!!
Amb la panxa plena vam començar una ruta cap a altres indrets més allunyats. Sense saber-ho vam arribar a una pista de muntanya i vam anar amunt, amunt fins a trobar bestioles varies i unes runes que no vam poder visitar perquè estaven cobertes per la neu. La tarda vam passar-la visitant bosa i cap a casa.
Va ser curt....però molt intens!!
Fins la propera!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada