diumenge, 31 de desembre del 2006

Hola a tots i totes!!!
Benvinguts a aquest raconet de la meva coneguda intimitat. Els que em coneixeu ja sabeu prou bé que entre les meves passions, fer viatges és la meva preferida. I és que cada vegada que sortim de casa amb la motxilla a l'esquena ens esperen un munt de sensacions, impressions i experiències que ens transformen irremediablement i ens fan millors persones. Perquè cada viatge és una aventura que ens dóna la oportunitat de conèixer altres cultures, i el que és més important, altres persones que ens aporten grans aprenentatges.
Si no hagués sortit de casa mai m'hagués adonat del valor de tenir les persones que m'estimo a prop, de la felicitat que em donen, de la importància d'una abraçada o d'un somriure, del que costa tirar endavant quan ets lluny de casa, de la necessitat de veure-hi més enllà del nostre melic, de que els somnis es poden fer realitat....I tantes altres coses!!
Gràcies a totes les persones, que lluny o ben a prop, m'heu donat tant!!

7 comentaris:

  1. No sé si recibirás este mensaje. Me ha gustado horrores tu página y me ha conmovido. Espero que seas muy feliz en Senegal y cuando vuelvas continues siéndolo, incluso en lugares menos exóticos. sabes que pensamos en tí y te queremos. Besos. Joan i Laia

    ResponElimina
  2. Creo que nos podemos contactar. mañana tu madre te enviará su mensaje. xxx

    ResponElimina
  3. ¡Hola carinyo!
    Estic molt contenta de saber que esteu be.
    Sis plau no deixis de escriura es molt maco tot al que explicas.
    Sera con se en vosaltres. Encara que jo en sento sempre aprop teu.
    t´estimo
    Petons
    mama Lali.

    ResponElimina
  4. 080805
    Hola carinyo.
    En rebut las tevas noticies. Estic molt contenta de sabé que esteu be. I que aquest viatge sigui tant especial i profitos con sembla. Ho explicas tant be que ja mi trobu tant que en sento part de ell.
    Espero que continuis escribin i envian historias viscudes ven aviat. A que tot va be estem a Cunit. I com te auras adunat fen un esfors per escriura en el ordinado del Joan espero fero millor la propera begada.
    Te estimo i te anyoro molt.
    Molts petons
    Mama Lali


    090805
    Hola carinyo. Avui torno a intentar escriurat amb l´ordinador, ¿con van les coses?. segu que tens moltes mes aventures per explica. jo estic inpacient per llegir-les. Aqui tot segeig igual . Malgrat que en aquet moment comensa una tormenta d´aquelles amb llams i trons que a tu t´agraden tant i anami en fant por. Be, dema espero poder enviarta el que t´escrit. Les faltes d´ortografia les deixo per tu, ja múdiras. molts petons. Pel meu ocellet. T´estimo Mama Lali

    ResponElimina
  5. Hi,

    The chances of you or one of your family suffering from arthritis during their lifetime is highly likely.

    As a sufferer myself, I have compiled loads of free information on arthritic cures and how to relieve arthritic pain. Come take a look ... it won't cost you anything but may save you from a lot of pain.

    Kind Regards
    Emily

    ResponElimina
  6. Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

    Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

    Get these Degrees NOW!!!

    "BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

    Get everything within 2 weeks.
    100% verifiable, this is a real deal

    Act now you owe it to your future.

    (413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

    ResponElimina
  7. Hvala za intiresnuyu iformatsiyu

    ResponElimina